Prusi Dosszié

Prusi Dosszié

„NEM TITKOLOM, UFÓT LÁTTAM!”

2015. szeptember 05. - Prusi

A külföldi sztárokhoz hasonlóan Magyarországon is egyre több ismert személyiség vállalja fel, hogy megmagyarázatlan esemény szemtanúja volt, vagy általa földönkívülinek vélt jelenséget észlelt. Ezek a hírességek nem keresték a találkozást az idegenekkel, gyakran sokáig hallgattak különös kalandjaikról, de végül a nyilvánosság elé álltak saját történeteikkel.

20150905_illusztracio_1.jpg

Rába Tímea 2010 augusztusában egy nyaralás során látott ufógyanús jelenséget. A modell-műsorvezető Zalakaroson pihent a családjával, amikor barátnője telefonon figyelmeztette, hogy pillantson az égre. „Először három világító gömböt vettem észre a szálloda és az apartmansor közötti park felett. Kezdetben egy diszkó fényeire gyanakodtam, de rájöttem, hogy ahhoz túl nagyok, ráadásul egyértelműen a felhő felett látszódtak. A három gömb aztán közvetlenül a park fölé került, és akkor már tizenkét világító gömb látszott, amelyekből egy hatalmas ovális alak rajzolódott ki. Végül egymás után, egyenként hunytak ki a fények, amíg a látvány teljesen eltűnt a szemünk elől” – mesélt élményéről a műsorvezető, aki ötödmagával kísérte figyelemmel a szokatlan eseményt, de fényképet nem sikerült készítenie róla. „Ez a különleges jelenség megerősített abban, hogy nem vagyunk egyedül az univerzumban” – tette hozzá.

20150905_illusztracio_2.jpg

Havas Henrik 2012-ben az egyik napilapnak nyilatkozott arról, hogy furcsa égi anomáliát figyelt meg Kisoroszi határában. „Feleségemet vittem haza autóval a schwechati repülőtérről, és hajnali három óra tíz perckor értünk a Kisoroszi kezdetét jelző táblához, amikor vérnarancsszínű fényjelenséget vettem észre a falu felett. Mikor először megpillantottam, a holdsarlóra emlékeztetett az alakja, aztán lelassítottam, és láttam, hogy egy S betűvé alakult. Olyan volt, mintha egy paragrafus rajzolódott volna ki, és lassan mozgott, akár egy tolató személyautó” – emlékezett vissza a tévés személyiség, aki félve állt elő a történtekkel, és azóta sem hisz az ufókban.

20150905_illusztracio_3.jpg

Tatár Csilla 2011. augusztus 20-án a barátaival együtt látott azonosítatlan égi jelenséget. „Hat kollégámmal egy erkélyről figyeltünk meg egy hatalmas, világító gömböt. Először azt hittük, hogy egy lampion, de aztán észleltük, hogy nagyon gyorsan mozog le és föl, jobbra és balra. Másfél percen keresztül kísértük figyelemmel, és nem tudtuk, mi lehet az, mert egyikünk sem foglalkozik az ufójelenséggel” – mondta akkor a műsorvezető.

20150905_illusztracio_4.jpg

Hevesi Tamás a közelmúltban mesélt arról, hogy a nyolcvanas években zenekara, a Névtelen Nulla egyik szarvasi koncertje után találkozott egy idegen civilizáció járművével. „Este tizenegy óra körül járt az idő, amikor az ablakból egyszeriben vakító világosságra lettünk figyelmesek. Odaszaladtunk a nyitott ablakhoz, de néhány másodperc alatt eltűnt a vakító fény. Pár pillanat múlva távolabb is nagy világosság lett, majd felbukkant egy csészealjszerű tárgy az égbolton, éppen olyan, mint amilyennek a filmekben is ábrázolják” – fogalmazott az énekes, aki azóta hisz abban, hogy nem vagyunk egyedül az univerzumban.

20150905_illusztracio_5.jpg

Knap Attila, az egykori valóságshow-szereplő idén júniusban közösségi oldalán osztotta meg ufós élményét. „Éjfél és hajnali két óra között Óbudáról láttam egy szokatlanul fényes repülő tárgyat, amely északi irányba haladt, és határozottan emelkedett, majd el is hagyta a légkört. Tudom, hogy ilyenkor sok műholdat lehet látni, de azok halványak és állandó sebességgel mozognak. Ez viszont nagy volt, erős fényű, és nem a horizont felé tűnt el, hanem felemelkedett a légkörből. Néhány napja a délutáni órákban is láttam hasonlót, de mire elővettem a telefont, már nem volt sehol, és gondoltam, senki nem hinne nekem, ha elmondanám” – vallotta be VV Attila.

20150905_illusztracio_6.jpg

Minden bizonnyal sok más ismert és népszerű személyiségnek is volt már része valamilyen ufós élményben, csak eddig nem vállalta fel észlelését, tapasztalatait. Talán a fenti bátorító példákat látva ők is a nyilvánosság elé mernek majd állni saját történeteikkel, akárcsak azok a „hétköznapi” emberek, akik eddig – a nevetségessé válástól és a társadalmi kiközösítéstől félve – magukban tartották titkukat, amelyről talán maguk sem hitték el, hogy valóban megtörténhetett…

PRUSINSZKI ISTVÁN

EREDETILEG MEGJELENT
AZ UFÓMAGAZIN 2015. AUGUSZTUSI SZÁMÁBAN

süti beállítások módosítása