Névjegy

prusidosszie_profilkep.jpg 

E-mail: prusiblog@gmail.com

 

Prusinszki István 2003-ban szerzett újságíró szakképesítést a BKF-en, 2018-ban végzett az ELTE BTK informatikus könyvtáros BA szakán. Középiskolás korától több nyomtatott hírlap és folyóirat munkatársa, 2012-től tematikus blogokat is vezet. Kerületi lapszerkesztő és autós kiadványok olvasószerkesztője. Érdekli a kommunikáció- és információtudomány, a földönkívüli létformák keresésének alternatívái és a tudomány jelenlegi állása szerint megmagyarázatlan jelenségek, hobbija a természetjárás és a fotózás. A Meridián Csoport alapító tagja, az MKE PEMEKSZ és a MANT tagja.

Ajánló

twitter_koveteshird.jpg

 

retrospektiv_hird.jpg

 

alhir_dosszie.jpg

 

budapest_archivum_hird.jpg

 

pislogas_hirdetes.jpg

Látogatottság

prusidosszie_olvasottsag_201811.jpg

ÖSSZKOMFORTOS HALLGATÁS

Prusi 2012.03.14. 03:21

Az emberek nagy része háttérzene-hallgatásra használja a YouTube-ot. Általában én is csak arra a pár másodpercre kattintok oda, amíg megkeresem az adott zeneszámot. A videoklip igen ritkán érdekel.

Újabban bejöttek jobb oldalra a nagyobb felületű reklámok. Ma figyeltem fel először egy ilyen hirdetésre. „Összkomfortos” elhamvasztást reklámoznak fix áron, 49 900 Ft-ért. Vajon halálos bulizás – netán egy gyilkosan vidám este – esetére?

20120314_osszkomfortos_hallgatas.jpg

Aztán persze rájöttem, hogy valószínűleg nem az „összkomfortot”, hanem a hamvasztás összköltséget jelenti az „összk.” De manapság mit lehet tudni?... És ha nem vagyok megelégedve az akciós szolgáltatással, mert nem maradt elég hamu belőlem? Eszem megáll ezektől a morbidságoktól.

A tévét is azonnal átkapcsolom, ha reklám következik. „Jobb helyeken” előtte adnak egy-másfél másodpercet a sasszemű nézőnek – dehogy a szerencsétlen nézőnek, sokkal inkább dizájnelem, amikor leveszik a logót –, ám a sasszemű néző abban a pillanatban passzolja is magát másik adóra.

És ugyanez a néző azt is tudja, hogy mikor kell visszakapcsolni. Mert olyan jók a megérzései?... Sokkal inkább rendszeresen néz adott sorozatokat adott csatornákon, így már mindenhol tudja az átlagos reklámidőt. Tudja, mikor és mit kell nézni – és mikortól érdemes hallgatni.

Címkék: szubjektív